måndag 23 augusti 2021

Bloggpausat i sommar

 

Vilken tuff sommar det har varit. 


Inte för det hänt en massa saker utan för mitt mående gått upp och ner som en berg- och dalbana.

Det tar tid att landa efter allt som varit med min hälsoresa. 

Det har gått en väldigt kort tid sedan jag fick träffa den läkare som såg något annat än bara fetma i mig. En som på ett sätt satte stopp för den "nedåtgående resan".

Lipödem. 

Ja det blir en helt ny resa det. 

Men jag har en massa bagage med mig från bl a de senaste 4 åren. Jag måste rensa . Det är väl det som påbörjats i sommar.  Rensning och sortering.

En reaktion på det som kommer,min nya verklighet.  Men också en bearbetning av det som varit.

Det är viktigt med bearbetning och att stanna upp ibland.


All kärlek till dig.

Tack för att du läste.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år, nya möjligheter

År 2023 tar sina första stapplande steg och jag hoppas att detta år är året då mänskligheten  börjar samarbeta för en bättre värld för alla....