söndag 17 april 2022

Lördag 16/4 -2022 En "flimmrande" Påskafton



Jag började dagen med min egenvårdsrutin. 

Den var tung att genomföra och jag orkade inte riktigt. Jag kände att det satt som en klump i halsen, jag hade tryck över bröstet och det var tungt att andas.

Försökte få kroppen att gå ner i varv genom att djupandas en lång stund, mitt i programmet. Det släppte inte. 

Då gick det upp ett "liljeholmens", jag har en flimmerattack.  Kollade pulsen med telefonen och mycket riktigt var det ingen normal sinusrytm utan den var "all over the place."

Bäst att vara snäll med sig själv, men att arrangera påskfirande, läs lunch och middag, med allt vad det innebär, var inte att tänka på. 

Så det blev korv med bröd till lunch. 

Vid middagstid bäddade jag ner mig i soffan och somnade. 

Vaknade lagom till Lets dance.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nytt år, nya möjligheter

År 2023 tar sina första stapplande steg och jag hoppas att detta år är året då mänskligheten  börjar samarbeta för en bättre värld för alla....